Cinema City startuje z kampanią wizerunkową [wideo]

Sieć promuje się hasłem "Maximum kina. Jeden film - wiele formatów wrażeń".

Wczoraj wystartowała kampania wizerunkowa kin Cinema City pod hasłem "Maximum kina. Jeden film – wiele formatów wrażeń”. Celem kampanii jest nie tylko wzmocnienie wizerunku marki, która na polskim rynku obecna jest od niemal 20 lat, ale też zwrócenie uwagi na niekwestionowaną siłę tej sieci multipleksów, którą są innowacyjne rozwiązania technologiczne w postaci formatów kinowych takich jak IMAX, 4DX i ScreenX oraz komfortowej i kameralnej strefy VIP. Działania promocyjne Cinema City wspierane będą kampanią reklamową w telewizji, w internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w kinach tej sieci.

Cinema City Poland należy do grupy Cineworld, która obecna jest w branży kinowej od niemal 90 lat. Cineworld jest drugą największą siecią kinową na świecie, działającą w 10 krajach - w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Polsce, Irlandii, Izraelu, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i na Słowacji. Rocznie sieć organizuje 14,5 mln projekcji filmowych, które wyświetlane są ponad 300 mln widzów.

W Polsce otwarcie pierwszego multipleksu Cinema City wraz z formatem kinowym IMAX miało miejsce w 2000 r., w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall. Obecnie Cinema City jest operatorem 34 kin w 19 największych miastach Polski, z łączną liczbą 377 ekranów i 76 518 foteli.

Katarzyna Woźniak 563 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze
  • odpowiedz

    Fajna kampania :) Mam Cinema City praktycznie pod blokiem i aż się wstyd przyznać ale na seansie 4DX jeszcze nigdy nie byłam, chociaż wydaje mi się, że może to być świetna zabawa ;) Może czas najwyższy się skusić ;)

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.