Hołd złożony włoskiemu kinu w nowej kampanii Reserved [wideo]

Kendall Jenner twarzą międzynarodowych działań sieci odzieżowej.

Wystartowała nowa kampania sieci Reserved (LPP). Tym razem twarzą kampanii ponownie została zagraniczna gwiazda, modelka i celebrytka Kendall Jenner.
Spot wyraźnie nawiązuje do poetyki filmów włoskich sprzed kilku dekad. Widać tu m.in. nawiązania do filmu z Sophią Loren "Małżeństwo we włoskim stylu" czy "Leona zawodowca". Kendall przymierza ubrania, peruki, biegnie przez miasto, a po wskoczeniu do wody zamienia się w syrenę. Modelka prezentuje przy tym różne ubrania z jesienno-zimowej kolekcji Reserved. Akcja jest prowadzona pod hasłem "#CiaoKendall".

Kendall Jenner to kolejna zagraniczna gwiazda reklamująca Reserved. W ub.r. w kampanii wiosenno-letniej kolekcji marki wystąpiła modelka Cindy Crawford, a w reklamach nawiązujących do stylistyki lat 80. pojawił też Dacre Montgomery znany z serialu "Stranger Things". Wcześniej Reserved promowały m.in. Kate Moss, Adwoah Abwoah i Irina Shayk. Natomiast rok temu bohaterkami kampanii jesienno-zimowej kolekcji były aktorka Joanna Kulig i francuska influencerka Jeanne Damas.

Spot na potrzeby nowej kampanii wyreżyserował Gordon Von Steiner, który był też reżyserem reklam Reserved z Cindy Crawford i Joanną Kulig. Zdjęcia wykonał Stuart Winecoff, a stylizacją zajął się Jacob K. W spocie wykorzystano piosenki "Rumore" Rafaelli Cary i "(Where Do I Begin?) Love Story" Shirley Bassey. Castingiem i produkcją zajęła się agencja Warsaw Creatives, a pospodukcją - Platige Image.

Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.