Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile [wideo]
Aktorka występuję w nowej odsłonie kampanii "Bez nonsensów".
Na kampanię składają się dwie linie marketingowe. Pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, Ipla i Eleven Sports. Druga promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix w pakiecie za 69 zł/mies. Przygotowano 45- i 30-sekundowe reklamy oraz 15-sekundowe spoty produktowe promujące m.in. smartfon Samsung Galaxy A70.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także na materiałach POS.
Kreację przygotowała agencja DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska (Grupa Publicis), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski
1743 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane