Play powraca z reklamą "5G Ready" pomimo kontrowersji [wideo]
Inni operatorzy uważają, że jest to wprowadzanie konsumentów w błąd, gdyż w Polsce nie ma jeszcze żadnej sieci 5G.
Nowa kampania informuje o postępach w budowie sieci Playa. W stosunku do pierwszej edycji z początku marca br. operator chwali się, że ponad dwukrotnie zwiększyła się liczba stacji "5G Ready", a w ich zasięgu jest już 18% populacji. Kampania obejmuje: telewizję, radio, OOH, prasę i digital. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Maciej Burlikowski
1484 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane