Marketing dla pokolenia Y i Z tematem konferencji MMP Insight Day

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja już 23 października.

"Młoda generacja – gaming, streaming, marki, social media" to temat pierwszej konferencji MMP Insight Day. Podczas tego wydarzenia pokażemy, jak efektywnie dotrzeć z przekazem marketingowym do młodych konsumentów. Poruszymy takie zagadnienia jak nowe kanały komunikacji, np. TikTok czy gaming. Przyjrzymy się fenomenowi serwisów VoD Netflx i HBO, które przecież nie zawierają reklam. Przeanalizujemy, jak młodzi ludzie słuchają muzyki i jak mogą tę pasję wykorzystać marketerzy. Posłuchamy o coraz popularniejszych wśród młodego pokolenia podcastach. I zastanowimy się, co nadal generacji Y i Z może zaoferować tradycyjna telewizja. Nie zabraknie case studies wiodących marek, które przedstawią marketerzy i agencje.  

Swoją wiedzą o młodych konsumentach podzielą się m.in. przedstawiciele firm: Coca-Cola, Facebook, IQS, Gemius, MediaCom, Nielsen, Play i Viacom. Konferencja odbędzie się już 23 października. Pełny program i więcej informacji na: Insightday.pl. 

Organizatorem wydarzenia jest magazyn "Media & Marketing Polska". 

Tomasz Wygnański 686 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.