TalentMedia kupuje Gamellona i powstaje grupa LTTM
LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji.
TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie z LifeTube tworzą grupę LTTM. W ramach transakcji TalentMedia nabyła 225 udziałów Gamellona za łączną cenę 3 mln zł. W jej skład wchodzą również dwie nowo powstałe marki: HubYT – kreator kampanii z youtuberami, oraz Mellon Media – spółka produkująca wideo i własne formaty na YouTube.
Połączone przychody LTTM za 2018 r. wyniosłyby 58 mln zł.
LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji, prawie miliard wyświetleń miesięcznie (994 mln) i 9616 lat oglądania – oznacza to, że wideo publikowane w sieci generują średnio 384 nowe wyświetlenia i 32,5 godziny czasu oglądania (watchtime) co sekundę.
Zarząd LTTM tworzą: Krystian Botko (CEO), Paweł Stano (VP), Lidija Vukić (MP, odpowiedzialna za rozwój HubYT), Piotr Łuczak (MP, odpowiedzialny za rozwój agencji TalentMedia), Kamil Bolek (CMO).

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.