Karolina Kałużna przewodniczącą jury konkursu Kreatura

Zgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Karolina Kałużna będzie przewodniczyć obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019.

Kałużna od ponad 10 lat pracuje w branży reklamowej. Jest współzałożycielką i dyrektor kreatywną agencji Przestrzeń. Wcześniej jako associate creative director w VML Poland zarządzała zespołem kreatywnym i projektami m.in. dla marek: EB, Żywiec Zdrój, Samsung, Tic Tac – globalnie (o kampanii dla Tic Tac i Minionków opowiadała razem z Witoldem Zorskim na scenie festiwalu Cannes Lions). Doświadczenie zdobywała także w Saatchi & Saatchi, pracując głównie dla IKEA i Jacobs. Ukończyła projektowanie usług na SWPS. 

W jury zasiądą także przedstawiciele firm i agencji: Allegro, Cut the Mustard, GoldenSubmarine, Gong, Insignia, K2, McCann Worldgroup, Peppermint, Tandem Media, The Digitals, OS3, Wyraz, oraz przedstawiciele takich marketerów, jak: Enea, Orange, Santander Bank Polska i Skoda.  

Kreatura to najstarszy konkurs kreatywny w Polsce, który jednak wciąż się zmienia. W tym roku postanowiliśmy dołączyć nowe kategorie, dostrzegając dziedziny, które bardzo szybko się rozwijają: digital out of home i public relations. Zauważyliśmy też znaczenie działań employer brandingowych, poświęcając im osobną kategorię. Bardziej precyzyjnie zdefiniowaliśmy kategorię influencer marketingu, a do kategorii techniki włączyliśmy dwa nowe punkty: reżyserię i kostiumy. Pojawiła się też nowa kategoria: kampania/projekt niskobudżetowy.

Nowością jest także konkurs dla młodych kreatywnych Kreatura X. Uczestnicy w wieku do 30 lat przygotują pracę w odpowiedzi na brief marki Skoda.

Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada w Małej Warszawie. 

Organizatorem Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura jest magazyn "Media Marketing Polska". 

Pełny skład jury, opis kategorii i inne informacje na: Kreatura.pl.

Tomasz Wygnański 688 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.