Karolina Kałużna przewodniczącą jury konkursu Kreatura
Zgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.
Kałużna od ponad 10 lat pracuje w branży reklamowej. Jest współzałożycielką i dyrektor kreatywną agencji Przestrzeń. Wcześniej jako associate creative director w VML Poland zarządzała zespołem kreatywnym i projektami m.in. dla marek: EB, Żywiec Zdrój, Samsung, Tic Tac – globalnie (o kampanii dla Tic Tac i Minionków opowiadała razem z Witoldem Zorskim na scenie festiwalu Cannes Lions). Doświadczenie zdobywała także w Saatchi & Saatchi, pracując głównie dla IKEA i Jacobs. Ukończyła projektowanie usług na SWPS.
W jury zasiądą także przedstawiciele firm i agencji: Allegro, Cut the Mustard, GoldenSubmarine, Gong, Insignia, K2, McCann Worldgroup, Peppermint, Tandem Media, The Digitals, OS3, Wyraz, oraz przedstawiciele takich marketerów, jak: Enea, Orange, Santander Bank Polska i Skoda.
Kreatura to najstarszy konkurs kreatywny w Polsce, który jednak wciąż się zmienia. W tym roku postanowiliśmy dołączyć nowe kategorie, dostrzegając dziedziny, które bardzo szybko się rozwijają: digital out of home i public relations. Zauważyliśmy też znaczenie działań employer brandingowych, poświęcając im osobną kategorię. Bardziej precyzyjnie zdefiniowaliśmy kategorię influencer marketingu, a do kategorii techniki włączyliśmy dwa nowe punkty: reżyserię i kostiumy. Pojawiła się też nowa kategoria: kampania/projekt niskobudżetowy.
Nowością jest także konkurs dla młodych kreatywnych Kreatura X. Uczestnicy w wieku do 30 lat przygotują pracę w odpowiedzi na brief marki Skoda.
Zgłoszenia do konkursu można nadsyłać do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada w Małej Warszawie.
Organizatorem Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura jest magazyn "Media Marketing Polska".
Pełny skład jury, opis kategorii i inne informacje na: Kreatura.pl.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.