Społem i ReBrain wspierają akcję Adoptuj Pszczołę

Agencje wspólnie działają na rzecz pszczół w social mediach.

Społem i ReBrain wspierają siódmą edycję kampanii Adoptuj Pszczołę 7 w social media.
#adoptujpszczołe7 jest pierwszym projektem realizowanym przez Agencję Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.

Siódma edycja akcji Adoptuj Pszczołę zaczęła się 3 października i potrwa 6 tygodni. Działania komunikacyjne, za które odpowiedzialne są Agencja Społem wraz z agencją ReBrain, będą prowadzone na Facebooku i Instagramie. Obejmują przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (key visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.

Celem kampanii jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom.
Adoptuj Pszczołę to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już po raz siódmy dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki "adopcjom" wirtualnych pszczół na stronie www każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym.

Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.