Wojtek Mazolewski w kampanii Mazdy [wideo]

To pierwszy tak duży projekt lokalny tego klienta.

Mazda rusza z lokalną platformą komunikacyjną i ujawnia jej pierwszego bohatera. "Co jest dla mnie w życiu najważniejsze?" – to pytanie pada z ust Wojtka Mazolewskiego w filmie inicjującym platformę kontentową Mazdy "Mazda. W moim stylu". To pierwszy tak duży projekt lokalny Mazdy, która jako marka ma wpisany w swoim DNA charakter "challenger spirit".

– Wojtek Mazolewski uosabia to, co dla Mazdy najważniejsze – indywidualizm, niezależność i poszukiwanie własnej drogi w tworzeniu. Muzyczny charakter bohatera połączyliśmy z cechami Nowej Mazdy 3, która towarzyszy mu w trakcie filmu. Jej dynamiczny, wyróżniający się design i atuty systemu Bose BassMatch sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Wojtek powinien być pierwszym twórcą, którego zaprosimy do współpracy – mówi Zuzanna Glinkowska, communication manager, Mazda Motor Poland.

Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy i grono równie ciekawych bohaterów, którzy będą ujawniani cyklicznie, w kolejnych odsłonach działań marki.

Kampanię można obejrzeć w internecie, na kanałach social media Mazda Polska oraz w serwisie Papaya Rocks, gdzie powstanie promująca projekt strona, zawierająca dodatkowe materiały, m.in. wywiad z bohaterem. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski.

Maciej Florek 2087 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.