HiBrands ze statuetką Pentawards

Srebro za projekt Bee-Fee.

Agencja HiBrands (wcześniej Opus B Brand Design) została nagrodzona za koncept Bee-Fee srebrną statuetką w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards.

Nagrody Pentawards przyznawane są od 2007 r. W konkursie biorą udział agencje brand design, studia projektowe, producenci oraz indywidualni designerzy z całego świata.

Bee-Fee to w 100 proc. ekologiczny miód. Opakowanie składa się z dwóch uzupełniających się elementów: szklanego słoja i doniczki z cienkiego betonu. Wystarczy posadzić w doniczkach kwiaty i ustawiać je na balkonach. W ten sposób projektanci chcą pomóc pszczołom – poprzez rozszerzenie ich ekosystemu w miastach.

Katarzyna Kacprzak 346 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.