adFM AWARDS po raz trzeci!

Nagroda główna to 200 tysięcy złotych na kampanię reklamową w RMF FM.

Już po raz trzeci Grupa RMF organizuje konkurs adFM AWARDS, w którym wyróżniane są projekty reklamowe w sposób oryginalny wykorzystujące radio. Może to być kreatywny spot, akcja specjalna, inicjatywa czy wydarzenie, w której radio odegrało ważną rolę. Zgłaszane projekty muszą być zrealizowane i wyemitowane w radiu pomiędzy 1 listopada 2018 a 31 października 2019 roku.

Do konkursu mogą się zgłaszać agencje reklamowe, domy mediowe, marketerzy czy każdy inny podmiot zaangażowany w przygotowanie danej kampanii radiowej.

Zgłoszeń można dokonywać na stronie www.adfm.pl, do 31 października 2019. Wszystkie zgłoszenia są bezpłatne.

W ubiegłym roku w konkursie zwyciężył spot „Nieszczęśliwy numer” przygotowany przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, promujący zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. W pierwszej edycji laureatem była agencja Ogilvy & Mather za trailer filmu „Do ostatniego drzewa”.

Zwycięzcę tegorocznej edycji - którego poznamy podczas listopadowej gali Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura - wybierze jury złożone z ekspertów rynku reklamy radiowej.

Organizatorem konkursu adFM AWARDS jest Grupa RMF, patronat medialny objął miesięcznik „Media & Marketing Polska”.Nagrodą główną jest wspomniana w tytule wiadomości kampania radiowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.