W spocie Thinx mężczyźni też miesiączkują [wideo]
Pierwszą kampanię telewizyjną dla marki bielizny "odpornej na okres" stworzyła agencja BBDO New York.
Z badań, na które powołuje się Maria Molland, CEO of Thinx Inc., 80 proc.amerykańskich nastolatków ma negatywne skojarzenia z miesiączką, nazywając ją "ohydną" i "niehigieniczną".
W 2018 r. agencja AMV BBDO zdobyła Szklanego Lwa na festiwalu w Cannes za spot "Blood Normal" dla marki Libresse, dążący do urealnienia obrazu miesiączki w reklamie (normalna czerwona krew zamiast koloru niebiesklego, który ją wcześniej symbolizował).

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.