(Z)mierz się z content marketingiem

Czwarta edycja Akademii Marketingu wspierającej praktyczne działania marketerów na początku grudnia w Krakowie.

4 i 5 grudnia, zaledwie kilka kilometrów od historycznego centrum miasta, w Krakowskim Parku Technologicznym, spotkają się najlepsi profesjonaliści content marketingu z całego kraju. Prelegenci podejmą tematykę związaną z jedną z najtrudniejszych kwestii, z którą stara się uporać branża – mierzeniem efektywności prowadzonych działań. Zaproszeni specjaliści poruszą tematy związane z wykorzystaniem VR i AR w content marketingu, UX, analityką, strategią, aspektami prawnymi, marketing automation, SEO, chatbotami i współpracą z influencerami. 

W odpowiedzi na na oczekiwania uczestników, w tym roku zmienia się formuła wydarzenia. Pierwszego dnia na uczestników czekają inspirujące prelekcje i case studies przygotowane przez renomowanych praktyków. O marketing automation opowie Katarzyna Mika z Semahead, w świat botów wprowadzi Michał Bednarczyk z ContentHouse, a o tym, jak wejść na rosnący rynek podcastów powie Karol Stryja ze Storia by Abstra. W świat wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości uczestników zabierze Krzysztof Tkaczyk z New Amsterdam.

Drugi dzień wypełnią praktyczne warsztaty, w ramach których każdy z uczestników będzie mógł wybrać dwa z ośmiu dwugodzinnych zajęć prowadzonych przez praktyków. Przedstawiciele Deva Group pokażą jak content marketing podnosi efekty SEO, Mike Korba z User.com udowodni, że content marketing i marketing automation to dobra synergia, a to jak tworzyć boty i sprawdzać ich efektywność pokaże Mariusz Pełechaty z KodaBots. O analityce content marketingu opowie Mateusz Muryjas z Analitycznego IT, a prelekcje o tym, jakie treści wspierają biznes o różnej skali wygłoszą Grzegorz Miłkowski i Gabriela Wolak z ContentHouse.

W ramach wydarzenia przewidziano także sesje networkingowe, a także after party w jednym z krakowskich klubów. Na zamkniętej impreza będzie można spróbować przygotowanych specjalnie na tą okazję piw spod znaku ContentBeer.

Pełny program konferencji i towarzyszących mu wydarzeń poznamy wkrótce. Organizatorem Akademii Marketingu jest agencja ContentHouse, a patronat medialny nad wydarzeniem objęła m.in. redakcja magazynu Media & Marketing Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.