McDonald's z superofertami w aplikacji mobilnej dla młodych konsumentów [wideo]

Kampania rusza pod hasłem "2 for U Challenge".

Sieć restauracji McDonald’s chce powiększyć grono swoich najmłodszych konsumentów i rusza z kampanią pod hasłem: "2 for U Challenge". Codziennie w aplikacji mobilnej będzie serwować "superoferty" wsparte działaniami marketingowymi skierowanymi do młodszej grupy docelowej.

Promocja będzie wspierana kampanią w TV oraz internecie, nawiązującą do formatu instastories. To właśnie media społecznościowe posłużą do teasowania i zachęcania do wejścia do aplikacji (lub rejestracji) i skorzystania z oferty.

Za kreację i strategię komunikacji odpowiada agencja Isobar Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Spot telewizyjny oraz spoty digitalowe przygotowali Isobar Polska we współpracy z DDB oraz Studio Filmowe OTO.

Maciej Burlikowski 1213 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.