Samsung i BBH London z kampanią #SpaceSelfie

Producent smartfonów zachęca użytkowników, by zrobili sobie "kosmiczne selfie".

To pierwsza kampania zrealizowana przez Samsunga w Europie pod kierownictwem CMO Benjamina Brauna. Jak wyjaśnia Will Lion, partner zarządzający ds. strategii w BBH London, agencja chciała zerwać ze schematem reklamy telefonów komórkowych, opierającym się na spektakularnych zdjęciach urządzeń. Postanowiła pokazać, co potrafią smartfony Samsung Galaxy S10 z technologią 5G, zachęcając użytkowników, by zrobili sobie selfie, które następnie zostanie nałożone na obraz naszej planety z kosmosu. W tym celu na orbicie okołoziemskiej na wysokości prawie 20 km został umieszczony specjalnie zaprojektowany balon wielkości połowy boiska do koszykówki. Znajdujący się w tym balonie telefon Samsunga będzie odbierać selfie przesyłane z Ziemi i nakładać je w czasie rzeczywistym na obrazy naszej planety z kosmosu. W rezultacie powstaną wyjątkowe #SpaceSelfie, którymi odbiorcy z pewnością chętnie podzielą się w mediach społecznościowych.

Akcja #SpaceSelfie, która ruszyła wczoraj, będzie promowana przez szereg influencerów w Europie, w tym brytyjską modelkę i aktorkę Carę Delevingne, mającą 43,5 mln obserwujących na Instagramie. Partnerami Samsunga i BBH London w produkcji kampanii były Unit 9 i FlightLine Films. Starcom zajął się planowaniem i zakupem mediów, a agencja PR FleishmanHillard Fishburn współpracą z influencerami.

Paweł Piasecki 293 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.