Barbara Kurdej-Szatan mierzy się z hejterami [wideo]
Aktorka jest ambasadorką marki szamponu Head & Shoulders Supreme.
W najnowszej kampanii ambasadorka mierzy się z opiniami zarówno na swój temat, jak i na temat szamponu. Jako aktorka i kobieta jest narażona na ciągłą krytykę. Tak samo Head & Shoulders jest stereotypowo oceniany jako wyłącznie przeciwłupieżowy lub tylko dla mężczyzn. Kampania, wystartowała 15 października, ma na celu poszerzenie świadomości na temat Head & Shoulders Supreme, który ma być kosmetykiem do codziennej pielęgnacji włosów dla kobiet.
Zaplanowano rozbudowaną kampanię telewizyjną, kampanię digitalową wraz z social mediami, które kontekstowo wykorzystują aktywność Basi m.in. w "Tańcu z gwiazdami”. W ramach kampanii przygotowane zostały też specjalne formaty w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania PR agencja Partners of Promotion, a za zakup mediów Mediacom.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.