Barbara Kurdej-Szatan mierzy się z hejterami [wideo]

Aktorka jest ambasadorką marki szamponu Head & Shoulders Supreme.

Wystartowała kampania Head & Shoulders Supreme (P&G) z nową ambasadorką marki – Basią Kurdej-Szatan. Za strategię i koncept kreatywny działań odpowiada Saatchi & Saatchi IS.  
W najnowszej kampanii ambasadorka mierzy się z opiniami zarówno na swój temat, jak i na temat szamponu. Jako aktorka i kobieta jest narażona na ciągłą krytykę. Tak samo Head & Shoulders jest stereotypowo oceniany jako wyłącznie przeciwłupieżowy lub tylko dla mężczyzn. Kampania, wystartowała 15 października, ma na celu poszerzenie świadomości na temat Head & Shoulders Supreme, który ma być kosmetykiem do codziennej pielęgnacji włosów dla kobiet.

Zaplanowano rozbudowaną kampanię telewizyjną, kampanię digitalową wraz z social mediami, które kontekstowo wykorzystują aktywność Basi m.in. w "Tańcu z gwiazdami”. W ramach kampanii przygotowane zostały też specjalne formaty w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania PR agencja Partners of Promotion, a za zakup mediów Mediacom.


Katarzyna Woźniak 425 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.