Juice przygotowało kampanię dla Dolby Vision na rynek amerykański [wideo]

Kampanię zrealizowano we współpracy z Alexandrem Semenovem, biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie.

Michał Misiński, którego reprezentuje impresariat Bluebird Artists, wyreżyserował spot kampanii promocyjnej Dolby Vision – technologii oferującej pionierskie standardy obrazu. Kampania została zrealizowana we współpracy z Alexandrem Semenovem, biologiem morskim i jednym z najlepszych fotografów głębinowych na świecie. W filmie trwającym ponad cztery minuty technologia Dolby została zaprezentowana poprzez pokazanie codziennej pracy Alexandra oraz jej efektów.

Film w całości (od pomysłu, poprzez produkcję, do postprodukcji obrazu i dźwięku) stworzyła firma Juice. Zdjęcia trwały cztery dni, odbywały się w Warszawie oraz na Półwyspie Helskim. Kampania jest skierowana na rynek amerykański.

Maciej Florek 2085 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.