Orlen sponsorem Ekstraklasy
Piłkarska liga ma kolejnego zamożnego państwowego sponsora.
- Wspólnie z zespołem Orlenu zamierzamy wykorzystywać możliwości marketingowe istniejące po obu stronach, tak by prowadzić działania nastawione na wzajemny rozwój biznesu - komentuje Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA.
Logotyp Orlenu pojawi się między innymi na grafikach podczas transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, a także na nośnikach umieszczonych za bramkami na stadionach. Ponadto, koncern obejmie wsparciem logistycznym spółkę Ekstraklasa Live Park, która zajmuje się produkcją telewizyjną wszystkich 296 meczów w sezonie oraz dostarczaniem sygnału telewizyjnego do nadawców, w tym do Canal+ i TVP, oraz do platformy Ekstraklasa.TV.
Sponsorem tytularnym Ekstraklasy jest największy krajowy bank PKO BP (w którym Skarb Państwa jest wiodącym akcjonariuszem), a drugim sponsorem - Totalizator Sportowy (marka Lotto), państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.