11 nagród dla polskich agencji na Golden Drum 2019
VMLY&R zdobywcą grand prix w kategorii print za "Ostatni Twój Weekend".
Agencje z Polski zdobyły łącznie 11 nagród na festiwalu reklamowym Golden Drum 2019 w Portorozu w Słowenii (. VMLY&R wywalczyła grand prix w kategorii print za "Ostatni Twój Weekend". Ta kampania, realizowana dla BNP Paribas, Gazeta.pl i Mastercarda, zdobyła też dwa srebra w kategoriach content i social good.
Agencja Digitas Poland otrzymała złoto (digital & mobile) i dwa srebra (audio i craft) za kampanię "Facing Emotions" dla Huawei.
Change Serviceplan otrzymał złoto (craft) i dwa srebra (film i craft) za kampanię dla G2A.
W tym roku na Golden Drum polskie agencje dostały 21 nominacji. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.
Zdjęcia: Ziga Intihar

Maciej Florek
2213 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane