11 nagród dla polskich agencji na Golden Drum 2019

VMLY&R zdobywcą grand prix w kategorii print za "Ostatni Twój Weekend".

Agencje z Polski zdobyły łącznie 11 nagród na festiwalu reklamowym Golden Drum 2019 w Portorozu w Słowenii (. VMLY&R wywalczyła grand prix w kategorii print za "Ostatni Twój Weekend". Ta kampania, realizowana dla BNP Paribas, Gazeta.pl i Mastercarda, zdobyła też dwa srebra w kategoriach content i social good.

Agencja Digitas Poland otrzymała złoto (digital & mobile) i dwa srebra (audio i craft) za kampanię "Facing Emotions" dla Huawei.

Change Serviceplan otrzymał złoto (craft) i dwa srebra (film i craft) za kampanię dla G2A. 

Złoto otrzymała też agencja DDB (OOH) za kampanię dla McDonald's Polska – "Get Into The Snow Ball". Srebrną nagrodę otrzymał również Gong w kategorii OOH za kampanię "Winda Tyskiego".

W tym roku na Golden Drum polskie agencje dostały 21 nominacji. "Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Zdjęcia: Ziga Intihar

Maciej Florek 2085 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.