Kaufland z marką własną "Stąd Takie Dobre" [wideo]

Shulz Brand Friendly i 19 Południk przygotowały kampanię wprowadzającą i branding nowej marki.

Shulz Brand Friendly przygotowała dla sieci Kaufland kampanię launchową nowej marki własnej "Stąd Takie Dobre" (produkty regionalne charakterystyczne dla Polski). W ramach kampanii agencja przygotowała komplet narzędzi i formatów 360, w tym spoty telewizyjne, digitalowe oraz radiowe. Zaprojektowała również działania OOH, POS oraz komunikację w sklepach, a do tego "niestandardowe formaty ambientowe" i działania digital.

Za branding całej marki i jej opakowań odpowiada natomiast agencja 19 Południk friendly connected. Media dla Kauflandu kupuje Zenith.

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.