Pracownicy polskich korporacji bohaterami nowej serii National Geographic

Za produkcję serii odpowiedzialny jest Timecode Film.

Kanał National Geographic wyemituje trzyodcinkowy miniserial "Korpo-racje". Serial mówi o mechanizmach rządzących korporacjami: procedurami, językiem i modelami funkcjonowania.

Premierowe odcinki będą wyświetlane w trzy kolejne niedziele od 27 października o godz. 21:55 na kanale National Geographic.

Nadawca zapewnia, że prezentuje niestereotypowe obrazy korporacji i pozwala zaprezentować je z kilku punktów widzenia. Z jednej strony wpływają na naszą codzienność, narzucając style życia i decyzje zakupowe, a wielu zarzuca im również, że dbają głównie o własne zyski. Z drugiej strony dzięki działaniom CSR-owym i promocji zrównoważonego rozwoju korporacje XXI w. podnoszą komfort życia i pomagają przezwyciężać kryzysy, przed którymi stoi cywilizacja. National Geographic zdecydował, by zamiast firm pokazać ludzi - obecnych i byłych pracowników korporacji mających swoje siedziby w Polsce. W trzech krótkich odcinkach serii National Geographic pokazuje życiowe historie trojga bohaterów, którzy uzmysłowią widzom, jak różnorodne są korporacyjne środowiska i jak różni ludzie tam trafiają.

W programie lokowany jest SUV Citroen C5 Aircross. Za produkcję serii odpowiedzialny jest Timecode Film Production, a jej promocję kampanią marketingową wspiera Fox Networks Group.

Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.