Zakupy na Frisco.pl już możliwe z Asystentem Google
To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży zakupów spożywczych online.
Aby zrobić zakupy z wykorzystaniem nowej funkcjonalności, należy uruchomić Asystenta Google, przytrzymując w telefonie przycisk Home, i powiedzieć "porozmawiaj z Frisco" (użytkownicy iPhone’ów będą musieli wcześniej pobrać aplikację Asystenta z App Store). Po wybraniu tej opcji należy zarezerwować termin doręczenia zamówienia. Następnie, otwierając poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczytuje asystent głosowy, można go modyfikować - za pomocą głosu dodawać, usuwać, zmieniać liczbę produktów lub po prostu ponowić całość zamówienia.
Wdrożeniem funkcji asystenta głosowego zajęła się firma Yoshi.AI.
W Polsce Asystent Google pomaga już m.in. klientom Flixbusa i Pyszne.pl.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.