"Ostatni Twój Weekend" ze srebrem na Jay Chiat Awards 2019

To pierwsza w historii festiwalu nagroda dla polskiej agencji.

Wielokrotnie nagradzany projekt "Ostatni Twój Weekend", realizowany przez VMLY&R, Papaya Films i Wavemakera we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, został doceniony w międzynarodowym konkursie Jay Chiat, otrzymując srebrną statuetkę w kategorii National Strategy. To pierwsza w historii tego festiwalu nagroda dla polskiej agencji.

Nagrody Jay Chiat przyznawane są przez globalną firmę 4A. Podczas gdy w innych konkursach nagrody przeważnie przyznawane są pod kątem kreatywności, Jay Chiat Awards doceniają wkład strategów. Konkurs jest otwarty dla wszystkich agencji reklamowych, domów mediowych, firm badawczych i specjalistów innych dyscyplin komunikacji marketingowej. Jego organizatorom zależy na wyróżnieniu najlepszych rozwiązań strategicznych i przykładów strategicznego myślenia o komunikacji z konsumentami, realizowanych na całym świecie.
 
Pełna lista zwycięzców tegorocznej edycji konkursu jest dostępna tutaj.
Katarzyna Kacprzak 450 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.