Nowa kampania Pezeta łączy tradycyjne nośniki i social media

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions.

W Warszawie pojawiły się billboardy promujące album Pezeta "Muzyka współczesna". Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej z wykorzystaniem chatbota.  

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot wykorzystywany w akcji promocyjnej dostarczyło Infinity Horizon.

Nowy album Pezeta "Muzyka współczesna" ukazał się 27 września. Pięć dni przed premierą wydawnictwo uzyskało status złotej płyty. Artysta zagra jedyny koncert promujący wydawnictwo 19 grudnia w hali COS Torwar w Warszawie. Bilety na wydarzenie wyprzedały się w niespełna 15 minut.

Katarzyna Kacprzak 459 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.