Zalando z kampanią "Małe kroki. Duża zmiana"
Kampania, zrealizowana we współpracy z agencją Sunshine, promuje zrównoważoną modę.
Celem akcji jest edukacja konsumentów i wypromowanie ponad 20 tys. produktów pochodzących z oferty 240 marek, oznaczonych specjalną etykietą "przyjazność środowisku". Użytkownicy będą mogli łatwo zawęzić swoje wyszukiwania na platformie internetowej oraz w aplikacji mobilnej Zalando, dzieląc produkty m.in. na wegańskie lub wyprodukowane z organicznej bawełny.
Do udziału w kampanii Zalando zaprosiło influencerów szczególnie zainteresowanych tematem zrównoważonej mody: @sissi_pohle, @wilson_oryema oraz @prosenkilde. W materiałach wideo opowiadają oni o tym, jak łączą zrównoważoną modę z własnym stylem, oraz wskazują, które przyjazne środowisku produkty z asortymentu Zalando najbardziej pasują do ich stylizacji. Przy tworzeniu całej kampanii pamiętano o wymogach zrównoważonego rozwoju - np. scenografię zbudowano z drewna z odzysku.
Do udziału w kampanii Zalando zaprosiło influencerów szczególnie zainteresowanych tematem zrównoważonej mody: @sissi_pohle, @wilson_oryema oraz @prosenkilde. W materiałach wideo opowiadają oni o tym, jak łączą zrównoważoną modę z własnym stylem, oraz wskazują, które przyjazne środowisku produkty z asortymentu Zalando najbardziej pasują do ich stylizacji. Przy tworzeniu całej kampanii pamiętano o wymogach zrównoważonego rozwoju - np. scenografię zbudowano z drewna z odzysku.
Paweł Piasecki
1036 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane