Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia

Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.

Nagrody przyznało jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli (na zdjęciu), prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA. Gala odbyła się 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Złote statuetki konkursu Effie Awards otrzymały:

- "Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów" – Fundacji Rak'n'Roll, Grey Worldwide Warszawa, MediaCom Warszawa;

- "Chce się Ż" – Grupy Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, Just;

- "Odkrywaj więcej Amundsen Vodka" – Stock Polska, The Digitals;

- "Mistrzowie Tiger" – Maspex, Brasil i Starcom;

- "Kawa na każdym rogu" – Żabka, PZL, Spark Foundry i Spacecamp;

-  "9 milionów powodów Corega" – GSK, Grey Worldwide Warszawa, MediaCom Warszawa, VMLY&R, Havas PR, Lulu Production.

Grand prix Effie 2019 zdobyła kampania "Chce się Ż" – Grupa Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, Just.

Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku 2019 otrzymała agencja VMLY&R, a najbardziej efektywnej agencji mediowej: Starcom.

Z okazji jubileuszu powstał również ranking Top 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia SAR: Effie Poland. Tytuł najefektywniejszej firmy 20-lecia trafił do Grupy Żywiec. Tytuły najefektywniejszych agencji komunikacyjnych odebrali: Szymon Gutkowski dla agencji DDB i Paweł Gala dla agencji mediowej Wavemaker.

W 20. gali konkursu w Polsce w wydarzeniu wzięła udział Traci Alford, prezes i CEO Effie Worldwide.

Katarzyna Kacprzak 380 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.