EBstars za najlepsze projekty Employer Branding

17 października po konferencji HRcamp podczas X jubileuszowej Gali EBstars niezależne jury nagrodziło najlepsze projekty i działania Employer Branding w 8 kategoriach głównych oraz 2 kategoriach specjalnych.

143 zgłoszenia od ponad 100 firm w 10 kategoriach!

We wszystkich kategoriach zostały zgłoszone aż 143 projekty, czyli dwukrotnie więcej niż rok temu! Rosnąca liczba zgłoszeń świadczy o wzroście znaczenia i popularności Employer Brandingu w Polsce. W aż trzech kategoriach nagroda główna nie została przyznana, przyznano natomiast 4 wyróżnienia.

Kategorie Główne X edycji EBstars:
 
⭐️ Najlepsza Strategia Employer Branding
⭐️ Najlepsza Kampania Employer Branding
⭐️ Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Employer Branding
⭐️ Najlepszy Candidate Experience
⭐️ Najlepsze Działania Digital
⭐️ Najlepsza Strona Kariery
⭐️ Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne
⭐️ Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI
 
Dwie nowe kategorie specjalne:

⭐️ Narzędzie wspierające Employer Branding
⭐️ Osobowość roku Employer Branding 2019 (do tej kategorii zgłoszenia przyjmowane były wyłącznie drogą nominacji).
 
W jury Employer Branding Stars zasiedli eksperci o szerokim wachlarzu kompetencji i bogatym doświadczeniu w różnych obszarach EB, które pozwoliły na kompleksową ocenę każdego zgłoszonego projektu, co nie oznacza, że wybór zwycięzców należał do łatwych. W ekscytujących obradach udział wzięli: Łukasz Trzeszczkowski (przewodniczący jury), Adam Piwek, Ewa Mazurczyk-Jankowska, Jacek Krajewski, Maja Biernacka, Sebastian Drzewiecki, Monika Sońta, Magdalena Selwant-Różycka, Kasia Tang, Jakub Skalik i Maja Gojtowska.
 
Gala Employer Branding Stars

Galę wręczenia statuetek poprowadził wyśmienity duet Piotr Lenarczyk (EY) oraz Kaja Gryciak (Employer Branding Institute).
 

Poznajcie listę wszystkich nagrodzonych w X edycji:
 
Najlepsza Strategia Employer Branding
Nagroda: McDonald’s
 
Najlepsza Kampania Employer Branding powyżej 100 tys. zł:
Nagroda: Nordea Bank ABP S.A. Oddział w Polsce – kampania skierowana do IT
 
Najlepsza Kampania Employer Branding poniżej 100 tys. zł:
Nagroda: Freightliner PL Sp. z o.o. – Najsilniejsi
 
Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Wewnętrzna
Nagroda: FABRYKI MEBLI „FORTE” S.A. („Zmień pracę, ale nie pracodawcę”)
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
 
Najlepszy Candidate Experience
Nagrody głównej nie przyznano
 
Najlepsze Działania Digital
Nagrody głównej nie przyznano
Wyróżnienie: Accenture – Job Dating
 
Najlepsza Strona Kariery
Nagrody głównej nie przyznano
Wyróżnienie: Aviva
 
Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne
Dwie nagrody ex aequo:
Samsung R&D – video rekrutacyjne
JYSK – vlog
 
Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI
Nagroda: Empik – kampania Xmas
 
Narzędzie wspierające Employer Branding
Nagroda: ChallengeRocket
Wyróżnienie: AskHenry
 
Osobowość Employer Branding
Nagroda: Zyta Machnicka
 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.