"Handel" zmienia layout, poszerza grupę docelową i stawia na inspiracje

Każdy numer zaczniemy dwoma inspirującymi wywiadami: z zarządzającym z branży handlowej, tej małej i dużej, oraz z zarządzającym z branży FMCG, który współpracuje z obydwoma kanałami handlu - mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika.

Październikowy numer miesięcznika „Handel” (VFP Communications) jest ostatnim wydaniem w znanej czytelnikom od 25 lat formie. Od listopada magazyn będzie ukazywać się w nowej szacie graficznej i z nowymi treściami. Wydawca poszerza również grupę docelową. Miesięcznik oraz portal HandelExtra.pl będą platformami łączącymi zarówno interesy producentów, jak i punktów oraz kanałów sprzedaży.

Korzyści dla czytelników

– Każdy numer zaczniemy dwoma inspirującymi wywiadami – z zarządzającym z branży handlowej, tej małej i dużej, oraz z zarządzającym z branży FMCG, który współpracuje z obydwoma kanałami handlu – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna. – Będziemy rozmawiać o przyszłości i o tym, jak odpowiadają na rozwój technologii i wynikające z tego trendy, jak przygotowują się na to, co dopiero nadchodzi, w którym kierunku patrzą i zmierzają – dodaje Szczepańska.

Przyszłości dotyczyć będzie także nowa rubryka Handel jutra. Redakcja będzie przyglądać się nowym rozwiązaniom i trendom pojawiającym się w handlu i branży FMCG. W dziale znajdą się inspiracje i podpowiedzi, na co warto zwrócić uwagę w kontekście rozwoju własnej działalności. W miesięczniku swoje miejsce znajdzie również E-handel. Pojawią się statystyki, przykłady firm internetowych, a także praktyczne porady, jak założyć e-biznes. Nowością będzie również dział Zielona półka, która nawiąże do produktów naturalnych, bio, z czystą etykietą czy w opakowaniach, które są bardziej prośrodowiskowe.

Niezmiennie „Handel” będzie też informował o branżowych aktualnościach, nowościach produktowych, tematach sezonowych czy zwracających uwagę klientów sklepach. – Dodajemy więcej stron, które będą służyć przyciągnięciu konsumentów do sklepu. Będziemy radzić, jak prezentować towar, wyposażać sklepy i efektywniej nimi zarządzać. Czytelnicy znajdą w nowym „Handlu” informacje praktyczne m.in. w takich obszarach jak finanse, marketing, promocja czy merchandising – podsumowuje redaktor naczelna. – Ale ponieważ nie tylko pracą człowiek żyje, ruszamy również z rubryką... towarzyską. Pokażemy wam, co się działo w branży handlu i FMCG, kto
gdzie był i co świętował – dodaje Szczepańska.

Czytelnie i przejrzyście

Wydawca zapewnia, że nowy layout sprawi, iż „Handel” będzie bardziej czytelny, przejrzysty i dostosowany do najnowszych trendów. Strony zyskają więcej światła. W miesięczniku znajdzie się więcej elementów graficznych, np. infografiki, a cały layout uzyska spójną kolorystykę nawiązującą do logo.

– Zmienia się sposób konsumowania treści, również w prasie branżowej, bo zmieniają się nawyki czytelników. Wychodzimy temu naprzeciw, by dłużej zatrzymać ich przy kolejnych stronach magazynu i zachęcić do spojrzenia na dodatkowe treści w portalu handelextra.pl. Nowy „Handel” wyraźnie odróżni się też dzięki tym wszystkim zmianom od konkurencyjnych tytułów – dodaje Szczepańska.

Nowe możliwości dla reklamodawców

Nowy layout będzie również przyjazny reklamodawcom. Umożliwi im jeszcze lepszą ekspozycję własnych produktów i usług, ponieważ zmieni się sposób zarządzania powierzchnią reklamową. Więcej informacji na temat możliwości reklamowych zainteresowani uzyskają pod adresem e-mail: monika.lojek@media.com.pl

Miesięcznik branży FMCG „Handel” adresowany jest do producentów, właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych, stacji benzynowych, drogerii oraz do central zakupowych sieci handlowych i niezależnych hurtowni w całej Polsce. Nakład to 80 tys. egz., z czego 60 tys. egz. wysyłanych jest imiennie głównie za pośrednictwem Poczty Polskiej, a 20 tys. egz. dystrybuowanych jest poprzez hale Eurocash w całej Polsce. Miesięcznik dostępny jest również w prenumeracie.

Zmiany w magazynie wsparte będą promocją. Za nowy projekt odpowiada creative director Anna
Skopińska-Cushing.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.