Ruszył ekoplebiscyt marki Lirene

W ramach "Kobieta. Innowacja. Natura" marka chce wyróżnić najciekawsze proekologiczne inicjatywy, projekty i firmy prowadzone przez kobiety.

Rozpoczęła się  pierwsza edycja plebiscytu Lirene "Kobieta. Innowacja. Natura", w którym marka kosmetyków zamierza wyróżnić najciekawsze proekologiczne inicjatywy, projekty i firmy prowadzone przez kobiety. Trzy nowatorskie przedsięwzięcia cieszące się największą popularnością wśród internautów otrzymać mają nagrody w wysokości 10 tys. zł. Dodatkowo jury plebiscytu wyróżni jeden projekt nagrodą główną o wartości 30 tys. zł.

- Marka, chcąc podkreślić, jak ważne jest odpowiedzialne i zrównoważone prowadzenie biznesu, a tym samym zaznaczyć swoje poparcie dla działań ekologicznych, nagrodzi w plebiscycie kobiety stojące na czele inicjatyw, instytucji lub projektów, które w realny sposób przyczyniają się do dbania o środowisko naturalne – zaznacza Joanna Orfinger, global brand manager Lirene i jedna z członkiń jury.

Do 15 grudnia  br. przyjmowane będą zgłoszenia projektów w trzech obszarach: biznes, lifestyle i nauka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.