Platige Image stworzyło cyfrową rzeczywistość dla Ferrari

Spot został wyreżyserowany przez Nico Kreisa.

Platige Image stworzyło fotorealistyczne cyfrowe samochody i roller coaster na potrzeby nowej reklamy parku rozrywki Ferrari World w Abu Zabi.

Spot wyreżyserowany przez Nico Kreisa pokazuje bolid F1 Ferrari, zabytkowy samochód Ferrari GT 250, a także roller coaster będący atrakcją Ferrari World – wszystkie odtworzone cyfrowo i wstawione do ujęć z prawdziwych planów zdjęciowych przez Platige Image.

Spot można obejrzeć tutaj.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.