UPC będzie sprzedawał smartfony Samsunga

Największa kablówka poprawia ofertę komórkową.

UPC Polska, operator największej sieci kablowej w kraju, postanowił uatrakcyjnić wprowadzoną we wrześniu ofertę komórkową. Przede wszystkim wprowadza do sprzedaży sześć smartfonów marki Samsung z rodziny Galaxy A oraz Galaxy S. Oprócz tego zdecydował się uprościć ofertę: znika najtańszy abonament "Junior" za 10 zł (to było 100 minut rozmów, 100 SMS/MMS oraz 1 GB internetu), a pozostałe trzy: "Smart", "Comfort" i "VIP" przy utrzymaniu dotychczasowych cen (odpowiednio: 29,99 zł, 39,99 zł i 59,99 zł) będą miały dwa razy większe pakiety na transmisję danych (odpowiednio: 10 GB, 20 GB oraz 40 GB).

- Rozszerzenie naszego portfolio o smartfony firmy Samsung oraz dalszy rozwój naszej oferty mobilnej to kolejny etap w zwiększaniu wartości dla klientów i podnoszeniu ich satysfakcji, a jednocześnie odpowiedź na dynamiczną sytuację na rynku telekomunikacyjnym - twierdzi Bogdan Bucurei, chief marketing officer w UPC Polska.

UPC od początku traktuje ofertę komórkową jako uzupełnienie swojego podstawowego biznesu, czyli internetu i telewizji kablowej, operator obsługuje 1,47 mln klientów (1,23 mln odbiorców telewizji i 1,2 mln użytkowników stacjonarnego internetu).

Maciej Burlikowski 1217 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.