Actimel w limitowanej edycji z "Gwiezdnych wojen"

Marka z portfolio Danone włącza się w działania promocyjne wokół filmu.

Marka jogurtów Actimel z portfolio Danone włącza się w działania promocyjne wokół kolejnej części serii filmowej "Star Wars", która będzie miała premierę w grudniu. Nawiązując do jednej z najbardziej kultowych serii w historii kina, marka Actimel podkreśla, jaki wpływ na nasz organizm mają witaminy zawarte w jej produktach. Actimel zachęca do przejścia "na jasną stronę" dobrego żywienia.

Marka w swojej kampanii stawia na wyrazisty design, który zapewni limitowanej edycji widoczność na sklepowych półkach. Na nowych opakowaniach Actimela znajdziemy wizerunki bohaterów z serii "Star Wars". Limitowana edycja dostępna będzie już wkrótce w wybranych sieciach handlowych. Firma nie udziela informacji o ewentualnym wsparciu marketingowym dla serii.

 

Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.