Multikino wprowadza nową aplikację
We współpracy z Mastercardem sieć wprowadza pierwszą w pełni omnichannelową aplikację mobilną na polskim rynku kinowym.
Nowa aplikacja Multikino Vue daje możliwość szybkiego zorientowania się w repertuarze wszystkich kin, a przy kupnie biletu również zamówienia jednego z czterech najpopularniejszych zestawów barowych. Wszystkie kupowane w aplikacji zestawy są o 25% tańsze niż te kupowane w kinie.
Dodatkowo Mastercard przygotował bonus dla klientów płacących jego kartami - wszystkie zestawy objęte są wtedy 50-procentową zniżką. Po zakupie jedzenie można odebrać w specjalnie przygotowanych do tego celu punktach w barach kinowych.
Aplikacja Multikino Vue jest w pełni zintegrowana z kontem użytkownika na stronie multikino.pl, co pozwalać trzymać wszystkie bilety, kody zniżkowe, vouchery na jedzenie oraz karty lojalnościowe (w tym karta Rodzina do kina, M!karta, Filmweb+ oraz Payback) w jednym miejscu dostępnym zarówno przez stronę kina, jak i aplikację.
- To pierwsze w Polsce i jedno z pierwszych w Europie rozwiązań kinowych w pełni omnichannelowych – zaznacza Wojciech Szymczyk, lider rozwiązań cyfrowych dla grupy VUE, do której należy m.in. Multikino. Polska jest pierwszym rynkiem z grupy Vue, gdzie nowy produkt jest wdrażany. Firma ma w planach szybką lokalizację aplikacji na rynku niemieckim oraz brytyjskim. Projekt został stworzony przez zespół Multikino SA i agencję Infinity Group.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.