Wystartowała nowa kampania Adidas Originals i Sizeer

Gamer Yoshi pojawi się w niej obok Maffashion i Żabsona.

Ambasadorzy marki Maffashion i Żabson, tym razem w towarzystwie nowego influencera w rodzinie Adidas, gamera Yoshi (Yoshihito Mayoshe), prezentują model butów Supercourt. Ich zdjęcia będzie można zobaczyć w kampanii przygotowanej we współpracy Adidas Originals i sieci sklepów Sizeer.  

Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów wideo odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Materiały kampanijne już niebawem będzie można zobaczyć między innymi na outdoorowych nośnikach oraz w kinach w całej Polsce, w witrynach i we wnętrzach sklepów Sizeer, a także materiałach reklamowych na kilku rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

Jednocześnie marka ogłosiła nową współpracę z młodym gamerem Yoshihito Mayoshe (w tym roku Adidas globalnie podpisał kontrakt z Ninją – najbardziej znaną na świecie gwiazdą "Fortnite").

Kampania Supercourt potrwa do końca listopada br.

Katarzyna Woźniak 427 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.