Świeżoznawcy - nowa ogólnopolska kampania Biedronki [wideo]

Promuje pracowników sieci dyskontów jako ekspertów od jakości i świeżości.

"Więcej świeżości w codzienności" to hasło przewodnie kampanii. Jej głównymi bohaterami są pracownicy sieci, ukazani w pracy i w sytuacjach prywatnych.  Kreacja stawia na gry słów, jak np. "Niezawodni na boisku i stoisku”, "Biegli w potrawach i dostawach”, "Dobrzy w lekcjach i selekcjach”, "Otwarci na zmiany i odmiany”, które podkreślać mają podobieństwo sytuacji związanych z życiem prywatnym i zawodowym.
 
- Akcja "Świeżoznawcy" podkreśla profesjonalną wiedzę naszych pracowników w kategorii produktów świeżych, ich zaangażowanie oraz szczególną rolę w zapewnianiu wysokiej jakości produktów. Chcemy, aby nasze sklepy były miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich poszukujących owoców i warzyw, które są podstawą codziennych zakupów Polaków - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka marketingu i członkini zarządu sieci Biedronka. 
 
Kampania  prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka oraz na nośnikach outdoorowych.  Agencjami odpowiedzialnymi za kreację kampanii "Więcej świeżości w codzienności” są Duda i About Ad, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.