Pekao ponownie o "braniu życia za rogi" [wideo]

Tym razem w reklamach banku wystąpi Miłka Raulin, zdobywczyni Korony Ziemi.

Bank Pekao SA rozwija swoją platformę komunikacji reklamowej o "braniu życia za rogi". Kolejną, po Andrzeju Bargielu, bohaterką jego reklam będzie Miłka Raulin, najmłodsza Polka, która w ub.r. zdobyła Koronę Ziemi, czyli dziewięć najwyższych szczytów wszystkich kontynentów. Występuje ona w kampanii pożyczek gotówkowych pod hasłem: "Odważ się spełniać swoje marzenia".

Kampania obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty), kina (spot 45-sekundowy), reklamy digitalowe wraz z social mediami. Zostały również przygotowane specjalne formaty w punktach sprzedaży oraz rozbudowana kampania OOH.

Spot wyreżyserował Árni Ásgeirsson, produkcją zajęło się studio Lucky Luciano, a postprodukcją Badi Badi. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za kampanię digitalową Sales & More, za kampanie w social mediach Performance Media, a za zakup mediów Fullsix Media.

Maciej Burlikowski 1212 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.