Rusza wspólny serwis Otomoto, Onetu i AutoŚwiata

Samochodybeztajemnic.onet.pl to serwis ekspercki, poświęcony tematowi bezpiecznego i bezproblemowego zakupu samochodu.

W akcję włączyły się redakcje Onetu – Onet Kobieta i Onet Facet oraz Auto-swiat.pl. Partnerem merytorycznym oraz sponsorem serwisu jest Otomoto.

 – Naszą komunikację oparliśmy na serwisie Samochody bez Tajemnic, w którym postawiliśmy na nieszablonowe rozwiązanie. Za sprawą trzech zabawnych i dość abstrakcyjnych spotów chcemy sprowokować użytkowników do dyskusji nad koniecznością sprawdzania historii samochodu poprzez numery VIN – mówi Aneta Nemeth, project manager z biura reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Komunikacja powstała we współpracy firmy Otomoto, domu mediowego UM oraz redakcji Onetu i Auto Świata. Strategię i koncepcję przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za pomysł kreatywny wspierających go spotów odpowiada Marek Dorobisz z Ringier Axel Springer Polska, a spoty przygotował dom produkcyjny 16na9 Film Studio.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.