Sferis.pl z nową identyfikacją wizualną
Za rebranding oraz nową strategię komunikacji marki w kanałach e-commerce odpowiada agencja Funktional.
– Chcemy być kojarzeni z marką solidną, ale przy tym nowoczesną i dającą nieograniczone możliwości w każdej ze sfer życia, stąd nowy wizerunek marki oparty został na motywie sfery, kuli, punktu. Kula kojarzy się z otaczaniem troską, ciepłem, bezpieczeństwem, ale także z byciem w ruchu, bo stawiamy na aktywność i rozwój – komentuje Małgorzata Radkiewicz, doradca zarządu ds. marketingu e-commerce dla marki Sferis.pl w Action SA.
– Identyfikację w odświeżonej wersji oparliśmy na charakterystycznym dla marki kolorze – zieleni. Postawiliśmy jednak na jej nowoczesny odcień, łącząc ją z gradientowymi tłami kołowymi oraz granatową typografią o wyrazistym kroju pisma. Tak rozpoznawalne, a przy tym pozytywnie nastrajające odbiorców połączenie barw, wzmocniliśmy przewodnim motywem graficznym – kropką. Pojawia się we wszystkich propozycjach graficznych marki, przywołując na myśl np. metkę z tradycyjnego sklepu. Nasz zespół projektowy wykorzystał ją m.in. jako spójny element banerów promocyjnych, kreacji na użytek mediów społecznościowych czy bazę do stworzenia zestawu ikon w sklepie internetowym – tłumaczy Anna Misiuda, creative director w agencji Funktional.
Sferis.pl to sklep internetowy oferujący produkty z wielu kategorii, m.in. elektronikę użytkową, działa na polskim rynku od 22 lat, a od 2007 r. wchodzi w skład grupy Action. Krakowska agencja Funktional założona w 2010 r. współpracowała dotąd z takimi markami jak Kubuś (Maspex), Espiro, Royal Canin i Bayer.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.