"Ostatni Twój Weekend" zdobywa nagrodę na D&AD Impact

To nowa nagroda przyznawana przez D&AD i "Advertising Week".

Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany przez VLMY&R we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, po raz kolejny został doceniony w międzynarodowym konkursie. Tym razem otrzymał Graftiowy Ołówek  statuetkę D&AD Impact w kategorii campaign/equality and diversity.

D&AD Impact to nowa nagroda przyznawana kreatywnym pomysłom, projektom, produktom czy kampaniom, które prowadzą do pozytywnych zmian. Obejmuje 18 kategorii.
Katarzyna Kacprzak 563 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.