Rossmann najpopularniejszą polską aplikacją na smartfony

Używa jej 6,5 mln konsumentów.

Mobilna aplikacja sieci drogerii Rossmann jest najpopularniejszą rodzimą aplikacją w Polsce. Korzysta z niej 6,5 mln konsumentów – wynika z badania PBI Gemius (dane za październik br.).

Rossmann zdołał zmieścić się w pierwszej dziesiątce zestawienia zdominowanego przez produkty koncernów Google i Facebook. Do Google'a należy podium: wyszukiwarka ma 19,1 mln użytkowników, YouTube 18,8 mln, a Mapy Google 16,2 mln.

Z krajowych aplikacji następne najpopularniejsze po Rossmannie są: Lidl Plus (4,4 mln), McDonald's Polska (4,1 mln), OLX.pl (3,7 mln) oraz Allegro (3,7 mln).

 

 

 

 

 

Maciej Burlikowski 1563 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.