DDB Warszawa, Platige Image i VMLY&R na short-listach Epica Awards

Najwięcej zgłoszeń pochodziło z Niemiec, Francji i Stanów Zjednoczonych.

W tym roku Epica otrzymała 3410 zgłoszeń z 61 krajów. Najwięcej zgłoszeń pochodziło z Niemiec, a następnie z Francji i Stanów Zjednoczonych. Organizatorzy raportują wzrost liczby zgłoszeń z Gruzji, Uzbekistanu, Izraela, Kanady i Chin. Nowe kraje uczestniczące w konkursie to Cypr, Luksemburg, Armenia i Malta.

DDB Warszawa znalazła się na krótkiej liście w kategorii experiential & shopper marketing za niestandardową kampanię "Wejdź do śnieżnej kuli" dla McDonald's. Platige Image z "Metro Exodus Artyom's Nightmare" przygotowaną dla Metro Game powalczy o statuetkę w kategorii animation. "Ostatni Twój Weekend", realizowany przez VMLY&R we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, został nominowany w nowej kategorii gender equity.

Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym od 1987 r. przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową. Prace po raz kolejny ocenia również Katarzyna Kacprzak z redakcji "Media Marketing Polska".

Rozdanie nagród odbędzie się 21 listopada w Amsterdamie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.