DDB Warszawa, Platige Image i VMLY&R na short-listach Epica Awards
Najwięcej zgłoszeń pochodziło z Niemiec, Francji i Stanów Zjednoczonych.
DDB Warszawa znalazła się na krótkiej liście w kategorii experiential & shopper marketing za niestandardową kampanię "Wejdź do śnieżnej kuli" dla McDonald's. Platige Image z "Metro Exodus Artyom's Nightmare" przygotowaną dla Metro Game powalczy o statuetkę w kategorii animation. "Ostatni Twój Weekend", realizowany przez VMLY&R we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, został nominowany w nowej kategorii gender equity.
Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym od 1987 r. przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową. Prace po raz kolejny ocenia również Katarzyna Kacprzak z redakcji "Media Marketing Polska".
Rozdanie nagród odbędzie się 21 listopada w Amsterdamie.