Axa ma nową szefową marki

Agnieszka Durst-Wilczyńska pracuje w firmie od 2017 roku.

Agnieszka Durst-Wilczyńska została nową dyrektor departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa w Polsce. To jeden z największych ubezpieczycieli na polskim rynku. Durst-Wilczyńska pracuje w firmie od 2017 r., dotychczas na stanowisku brand & social media managera. Do Axy przeszła, gdy ta kupiła firmę ubezpieczeniową Liberty Ubezpieczenia, w której marketingu pracowała od 2014 r. Wcześniej 8 lat spędziła w dziale marketingu firmy ubezpieczeniowej Aviva oraz 12 lat w marketingu DB Schenker.
 
Filip Aszendorf, dotychczasowy dyrektor odpowiedzialny za zarządzanie marką Axa w Polsce, awansował w strukturach grupy - zajmuje się zarządzaniem relacjami z klientami w 29 krajach.
 
Axa działa w Polsce od 2006 roku, oferuje ubezpieczenia na życie, inwestycyjne, majątkowe, otwarty fundusz emerytalny i zarządzanie aktywami. Obsługuje około 2,5 mln klientów indywidualnych oraz firmy.

Maciej Burlikowski 1228 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.