AliExpress rozszerza komunikację na polskim rynku [wideo]

W kampanii przygotowanej przez LifeTube i TalentMedia udział bierze 41 youtuberów.

Po kilku kampaniach zrealizowanych z udziałem influencerów AliExpress poszerza działalność reklamową na polskim rynku. W nowej kampanii z okazji Global Shopping Festival udział bierze aż 41 youtuberów. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia.

Kampania pod hashtagiem #mamTOzALI zorganizowana została z okazji Global Shopping Festival, który rozpoczął się 11 listopada. W ramach festiwalu pojawiają się przeceny, wyprzedaże, a każdy nowy użytkownik AliExpress może skorzystać z kodu zniżkowego na kwotę 4 dol. Kampania z udziałem youtuberów prezentować ma różnorodność produktów dostępnych na platformie, a głównym celem prowadzonych z influencerami działań ma być pozyskanie nowych, niezarejestrowanych jeszcze użytkowników. Każdy z 41 youtuberów otrzymał indywidualny kod zniżkowy do wypromowania wśród swoich widzów.
 
Do współpracy zaangażowano youtuberów docierających do odpowiednich grup docelowych i publikujących treści w wielu różnych kategoriach, takich jak gaming, beauty, lifestyle, sport czy edukacja. Ambasadorami AliExpress zostało łącznie 41 youtuberów, m.in.: AdBuster, Unboxall, Naruciak, Gimper, Aleksandra Żuraw, Jelenie Jaja, SKKF, Kuba Klawiter, A co my to mamy, Danny Ferreri, Alex Mandostyle, Zmalowana i wielu więcej.

– Takie kampanie to dla nas przede wszystkim jasny sygnał, że influencer marketing działa, a jego wpływ na sprzedaż jest dobrze mierzalny. Mamy nadzieję, że globalne marki, takie jak AliExpress, wytyczą drogi również dla polskich marek i uzmysłowią im, że współpraca z youtuberami opłaca się nie tylko w przypadku działań wizerunkowych, lecz również jest dobrze konwertującym narzędziem w branży e-commerce – mówi Piotr Łuczak, członek zarządu grupy LTTM.

W ramach kampanii każdy z twórców opublikuje materiał wideo na YouTube oraz posty wspierające komunikację w pozostałych kanałach social media. Kampania potrwa do 28 listopada i obejmie również promocję "Black Friday", kody rabatowe będą ważne do końca grudnia.  

Za koncepcję, dobór influencerów i koordynację działań odpowiadają LifeTube i TalentMedia (Grupa LTTM).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.