Burger King wprowadza roślinnego burgera

Sieć fastfoodowa robi rewolucję w menu.

Sieć Burger King wprowadza na rynek kanapkę Rebel Whopper, którą reklamuje hasłem "100% Whopper, 0% wołowiny". Pierwszy burger z roślinnym patty trafił wczoraj do menu wszystkich restauracji sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce.

Od flagowego burgera sieci różnić ma się jedynie tym, że ma w sobie 0% wołowiny. Została zastąpiona "wkładem" roślinnym, który smakiem ma w niczym nie odbiegać od klasycznego smaku burgera wołowego. Rebel Whoppera z sukcesem wprowadzono już w Stanach Zjednoczonych i Szwecji, co zachęciło Burger King, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników burgerów w innych krajach. Recepturę roślinnego zamiennika mięsa sieć opracowała z marką The Vegetarian Butcher.

Założony w 1954 r. Burger King jest drugą co do wielkości siecią fast food na świecie. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Obecnie ma ponad 17,8 tys. restauracji w ponad 100 krajach. W Polsce działają 64.

Nowość Burger King w Polsce wspiera w social mediach agencja 180heartbeats + Jung v Matt.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.