McDonald's promuje się we Francji jako sieć przyjazna rodzinie

Kampanię "Family Proof", która właśnie zadebiutowała, przygotowała agencja TBWA Paris.

Kampania prasowa obejmuje cztery zdjęcia autorstwa Maud Rémy-Lonvis, na których widzimy wielobarwne odciski rąk, wielką plamę po keczupie, dziecięce rysunki kredką i zabawne odbitki stempli. W każdy z obrazów za pomocą szablonu wkomponowano logo McDonald's, a całości dopełnia odbitka stempla z nazwą kampanii – "Family Proof".

Sieć fast food chce najnowszą kampanią przekonać Francuzów, że jej lokale są przyjazne rodzinom z dziećmi – wszyscy mogą w nich czuć się wolni, jedząc, co chcą, i świetnie się przy tym bawiąc.

 

Paweł Piasecki 302 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.