Google reklamuje asystenta głosowego dla kierowców [wideo]

Firma promuje nową funkcjonalność w swojej nawigacji.

W Warszawie, Katowicach i Krakowie trwa kampania promująca Asystenta Google, od niedawna obecnego również w Mapach Google. Asystent pozwala użytkownikom nawigacji m.in. na dyktowanie SMS-ów czy dzwonienie za pośrednictwem komend głosowych – przy jednoczesnym zachowaniu włączonej nawigacji.

Kampania realizowana jest na nośnikach OOH i DOOH, m.in. przy drogach dojazdowych, w miejscach blisko centrów biznesowych, na parkingach galerii handlowych. Na części nośników emitowane są 15-sekundowe spoty z kontekstowo dopasowanym komunikatem, a na pozostałych przygotowano statyczne kreacje.

Kampanię przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.