Lenovo chce wskrzesić ikonę Motoroli
Powróci moda na telefony z klapką?
Chiński koncern technologiczny Lenovo, właściciel marki Motorola, postanowił wskrzesić kultowy niegdyś model telefonu tej marki – Razr. W nowym wydaniu ma to być "połączenie kompaktowego telefonu z klapką z inteligencją nowoczesnego smartfona". Wyróżnikiem ma być elastyczny ekran, dzięki któremu składany smartfon po rozłożeniu będzie miał wyświetlacz w szerokich "kinowych" wymiarach. Oprócz tego ma drugi, mniejszy ekran – na klapce. Premierę ma mieć w przyszłym miesiącu. Nieznana jest jeszcze jego cena. Polski oddział Lenovo na razie nie dzieli się informacjami na temat planów reklamowych związanych z tą premierą. Planowaniem i zakupem mediów dla Lenovo w Polsce zajmuje się dom mediowy Spark Foundry.
Motorola (Lenovo) to piąta pod względem wielkości sprzedaży na naszym rynku marka smartfonów, z udziałami ok. 5,4%. Rocznie Polacy kupują ok. 8,8-9 mln szt. nowych smartfonów, w trakcie 9 miesięcy br. – 6,75 mln (szacunki IDC).
Motorola (Lenovo) to piąta pod względem wielkości sprzedaży na naszym rynku marka smartfonów, z udziałami ok. 5,4%. Rocznie Polacy kupują ok. 8,8-9 mln szt. nowych smartfonów, w trakcie 9 miesięcy br. – 6,75 mln (szacunki IDC).
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane