Blik poleca się na świąteczne zakupy [wideo]

W kampanii marki po raz kolejny występuje raper MC Slik.

Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu mobilnych płatności Blik, zaplanował kampanię reklamową w internecie, w tym w serwisach VoD i mediach społecznościowych, a także w kinach i radiu, która ma zachęcić odbiorców do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą Blika. W kampanii marki po raz kolejny występuje raper MC Slik. W serii spotów przekonuje, że Blikiem można zapłacić właściwie we wszystkich sklepach internetowych, w tym m.in.: Douglas, Decathlon, Empik, Euro RTV AGD, OleOle, Smyk, Zalando, oraz na platformach e-commerce: Allergo, AliExpress czy Ceneo.

– Listopad i grudzień to tradycyjnie najbardziej intensywne miesiące dla e-commerce. W tym czasie kupujemy prezenty dla siebie i bliskich i coraz częściej szukamy ich właśnie w internecie. W naszej kampanii chcemy przypomnieć, że Blik jest wygodnym i bezpiecznym sposobem płatności za prezenty, a płacenie nim jest łatwe i szybkie – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR PSP.

Przedstawiciele PSP przekonują, że w płatnościach internetowych Blik jest już popularniejszy niż karty.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Spark Foundry.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.