Marquard Media wprowadza platformę zakupową opartą na AR

ShoppieGo jest platformą zakupową działającą na bazie aplikacji mobilnej, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość i zapewniającą użytkownikom dostęp do spersonalizowanych ofert.

Marquard Media wprowadza nową, działającą w czasie rzeczywistym platformę zakupową B2C. ShoppieGo jest platformą zakupową działającą na bazie aplikacji mobilnej, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość i ma zapewniać użytkownikom dostęp do spersonalizowanych ofert. Wyświetlać ma oferty w realnym otoczeniu "zmieniając polowanie na okazje na rozszerzoną zabawę w zakupy” (mechanika podobna do Pokemon Go). Jak zapewnia Marquard, platforma ma charakter otwarty, a inne firmy mediowe mogą dołączyć do niej jako partnerzy. Na polskim rynku użytkownicy mogą już korzystać z ofert marek takich jak Nikon, Nespresso, Briju czy Wella. 

Dzięki ShoppieGo firmy z branży handlu detalicznego oraz e-commerce mogą angażować marki i treści do lepszego wspierania swoich ofert  mówi Andrea Čordaš, dyrektor ds. innowacji i członek zarządu Marquard Media Group, dodając, że ShoppieGo daje firmom dostęp do danych behawioralnych, co jest istotne dla budowania zadowolenia klientów, aktywacji marki i rozwoju biznesu.

Wczoraj pisaliśmy o tym, że Marquard Media rezygnuje z wydawania prasy drukowanej i koncentruje się na biznesie digitalowym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.