Coca-Cola rusza z kampanią świąteczną [wideo]
W loterii do wygrania będą misie polarne znane z reklam telewizyjnych - tym razem w rozmiarze XXL.
Coca-Cola po raz pierwszy wykorzystała mikołaja w swojej reklamie już w 1920 r. Z kolei wizerunek wykreowany w 1931 r. przez ilustratora marki, Haddona Sundbloma, na zawsze zmienił oblicze świętego i stał się niemalże archetypem tej postaci. Mikołaj będzie widoczny w spocie telewizyjnym, na specjalnych sezonowych etykietach produktów i w materiałach POSM, a od grudnia także na ulicach miast – dzięki nośnikom OOH.
Kolejne wrażenia ma zapewnić loteria konsumencka Coca-Cola, trwająca od 12 listopada do 27 grudnia, w której codziennie do wygrania będą misie polarne znane z reklam telewizyjnych – tym razem w rozmiarze XXL. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić napój Coca-Cola Regular lub Coca-Cola Zero w butelce ze świątecznymi etykietami, wpisać kod spod nakrętki na profilu marki w aplikacji Messenger i sprawdzić ewentualną wygraną.
Emisja reklamy z ciężarówkami startuje 18 listopada i będzie to jeden z głównych elementów wspierających trasę tych pojazdów przez Polskę.
Za planowanie kampanii, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się Liquid Thread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.